
Razpisi & natečaji
Podjetje NEXUM d.o.o. se na trgih celotne bivše države ukvarja s prodajo komponent in storitev za industrijo, s poudarkom na ponudbi inovativnih in naprednih rešitev za varnost pri delu v industriji ter pametne inštalacije. Aktivno iščemo največjo dodano vrednost za kupčevo investicijo in se osredotočamo na potrebe in aplikacije kupcev, ki iščejo inovativne in kakovostne rešitve. Manjša dinamična ekipa deluje na principu medsebojnega sodelovanja, deljenja znanja in naravnanosti v rast in razvoj podjetja. Verjamemo v kulturo, ki nas združuje in s katero lahko vsak zaposleni aktivno prispeva k razvoju celotnega podjetja in ekipe.
Vodja trženja in digitalizacije (m/ž)
Lokacija dela: Logatec, občasno v Ljubljani, možnost dela od doma
Vrsta zaposlitve: polni delovni čas, določen čas 2 leti s poskusno dobo 6 mesecev
Rok prijave: 18.5.2025
Vas navdušujejo digitalne tehnologije in ste vešči upravljanja s spletnimi trgovinami?
Iščemo osebo z močnim tehničnim znanjem digitalnega trženja, ki bo skrbela za funkcionalnost, urejenost in vsebinsko optimizacijo naših spletnih strani in e-trgovine. Potrebujemo nekoga, ki razume pomen dobre uporabniške izkušnje (UX) in zna to prenesti v prakso. Iščemo nekoga, ki bo razumel strategijo in cilje podjetja ter nadalje samostojno vodil in izvajal potrebne trženjske aktivnosti, ki bodo strategijo podpirale.
Se prepoznate v spodnjih izzivih?
-
Samostojno vodenje projektov trženja.
-
Urejanje in postavitev spletnih strani in spletne trgovine (WordPress + WooCommerce).
-
Izboljševanje uporabniške izkušnje (UX) na podlagi podatkov in povratnih informacij.
-
SEO optimizacija, PPC kampanje, e-mail marketing.
-
Uvedba marketing avtomatizacije.
-
Priprava vsebin.
-
Sodelovanje z notranjo kreativno ekipo.
-
Uporaba orodij z umetno inteligenco za pripravo vsebin ali analiz.
Imate ustrezna znanja in kompetence?
-
VI. ali višjo stopnjo izobrazbe (zaželena smer: marketing, digitalne komunikacije, ekonomija, informatika ali sorodno).
-
Znanje WordPress-a (vključno z WooCommerce).
-
Razumevanje strukture spletnih vsebin in razumevanje uporabniške izkušnje.
-
Izkušnje z uporabo trženjskih spletnih orodij (Google Ads, Google Analytics, Mailchimp oz. podobno).
-
Navdušenost nad novimi tehnologijami in uporabo orodij z umetno inteligenco.
-
Proaktivnost, samostojnost, natančnost in timski duh.
-
Odlično znanje slovenskega in angleškega jezika (pisno in ustno). Zaželeno dodatno hrvaški ali srbski jezik.
Vam je všeč, kar ponujamo?
-
Delo v spodbudnem, inovativnem in prijetnem kolektivu.
-
Samostojnost pri delu, podpora širše trženjske ekipe.
-
Priložnost za profesionalno rast v trženjskem okolju.
-
Konkurenčno plačilo in stabilno zaposlitev.
-
Fleksibilno delovno okolje (možnost dela od doma).
-
Okolje, kjer se dobre ideje slišijo in uresničijo.
Je to prava priložnost za vas?
Pošljite svojo prijavo (življenjepis in kratek opis, zakaj bi želeli delati z nami) preko portala mojedelo.com ali na email [email protected] do 18.5.2025.
Z veseljem vas spoznamo!